Bilder från hotel Skansen

Här kommer lite bilder jag tog från mina 2 roliga dagar på hotel Skansen :).
 
nyckel :)
 
Rummet
 
Utsikt
 
Toaletten var bäst :)
 
Tisdags lunch
 
Fika nr 2
 
Efter 8 h föreläsning och grupparbete så var det dags för spa :)
 
Kändes lite konstigt att gå omkring i morgonrock och tofflor på ett hotel haha
 
Jag testade kallbad, fan vad skönt det var
 
Så avslappnande :)
 
Efter spa så var det dags för 3 rätters middag :)
 
Rätt nr 1
 
Rätt nr 2
 
Efterrätt
 
Beställde en alkoholfri mojito till mig, fan vad gott 
 
Frukostbuffe ÄGDE
 
Fanns till och med att göra sina egna våfflor, smet färdig
 
Önskar att man hade en sån frukost varje dag hihi
 
Tisdags lunch
 
Det var väldigt mysigt i hotellet och lyxigt kändes det oxå haha ;)
 
Jag hade riktigt skoj och träffade många trevliga människor :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0