Svårt att släppa taget

Hej på er och hej fredag :D. Hoppas allt är bra med er ;). Kallt ute idag fast solen är framme så man blir på lite bättre humör. Idag sorterade jag lite bland mina kläder som skulle slängas och skor som jag inte har använt på 3 år hehe :P. Varför är det ibland svårt att slänga saker även om man inte använder :/ får alltid upp "tänk om jag skulle behöva". Har fler saker som jag skulle egentligen behöva göra mig av med men det gick bara inte :P
 
I måndags så shoppade jag lite ;) och detta fick jag med mig
 

Jag älskar min nya jacka :). Ivo bidrog till jackan tack älskling <3

Mina fina blus ::)
 
Det jag väntar på nu är mina 2 nya "vinter" skor som jag har beställt :)
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0