Inga ursäkter nu

Igår på möhippan så dansade vi mag- och afrodans. Vi dansade i 1 timme och jag måste säga att det kändes i hela kroppen hehe och så var det roligt oxå. Riktigt bra träning som man kan göra själv hemma framför spegeln :) och då kan man inte komma med ursäkter som "jag orkar inte ta mig till gymmet" hehe plus man är själv så man behöver inte skämmas för att det ska se "fel" ut ;). För att få resultat så ska man leva in sig i dansen och göra tydliga rörelse, ingen slappighet.

Med hjälp av youtube kan man hitta en massa bra dance workout.
Jag har tagit fram några st till er som är lätta att hänga på.


Detta är inte dans men dessa steg kan vara bra när man inte har mycket tid över

Denna kanske blir lite svår att hänga med, men eftersom dem gör varje steg ett par gånger och med lite träning så kommer man hänga på :). Som ni ser detta är verkligen en bra workout :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0