Väla, sola, fika, film och BB= min onsdag

Hej på er. Idag så tvättar man, lika skoj som vanligt. Igår så gjorde man både det ena och andra. Vid 1 tiden så vara jag iväg med mina fina vänner Senija och Salam en runda i Väla köpcenter. Var hemma vid 6 tiden igen. Runt 7 tiden vara jag iväg och solade med Tuba, känner mig lite brunare nu :P. Efter att vi hade solat färdigt blev det en liten fika inne på Maddes medan vi väntade på hennes man. Väl hemma så blev det mys framför en film med min älskling
och efter att filmen var slut så var det dags för BB :)

Efter att vi hade shoppat (väla) färdigt så blev det
fika dags. Det var inte en lite kanelsnäcka direkt men allt fick plats :P


Nästa gång ska jag ta detta...Det var riktigggggt gott oxå


Detta köpte jag igår

Till min älskling
Han blev väldigt glad över sin nya Munkjacka. Han älskar ghostbusters filmerna ;)


Köpte en jeansskjorta till mig


Där vid 17.30 idag ska jag iväg och träna med Jessie och Tuba :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0