Veckans filmer, Baby träffar Cesar, jag har varit dålig och Paper är klar



Hejsan! Vilade ut fram till 12 iadg, skönt. Jag och min grupp blev klar med vår paper i fredags, skönt nu är man ledig i ca två veckor. I torsdag så kände jag mig ej bra som jag skrev i inlägget under. Men därefter så blev det bra så jag stack förbi killen eftersom jag inte vill vara ensam när jag kände mig så. Vi tittade på Twilight äntligen. Har längtat att se denna film på tanken på vad folk har sagt om den och det positiva var att bilden var DVD kvalitet. Men när jag kom hem så hände samma sak, kraftigare anfall. Men jag fick även under natten blev väckt av det, den var ännu kraftigare och sen på morgonen en liten, skit jobbigt. Så jag var en stund i sängen. Men jag började sakta känna mig bättre. Så jag stack till min bror och detta var då i fredags. Men jag kände mig fortfarande lite konstig. Men det var skönt att vara med Baby hon var lugn och snäll så vi låg i soffan och bara tog det lugnt båda.


Jag och killen träffade två av våra kompisar och deras hund och så klart så tog vi Baby med oss, så att dem kunde leka. Hon blev lite aggressiv, hon morrade och ville bita honom. Han ville så gärna leka med henne men jag var tvungen att hålla bort henne lite eftersom hon ville bitas, men inget hände. Men det kanske är så som min bror sa, hon kanske inte tycker om Cesar, det kan vara så mellan hundar så väl precis så som mellan oss människor. Men det såg rolig ut när hon retades lite man han, även om han är större än henne så ville hon ändå visa att hon är tuff.

Efter att hundarna hade lekt fördigt så skildes vi åt. Lämnade hunden hos brorsan och jag och Ivan köpte kinamat och körde hem till honom. Så vi tittade på Punisher och åt vår kina mat. Men efter maten somnade jag, så jag såg bara halva filmen.

Det jag hade på mig igår.


Det ser ut som om någon har det väldigt skönt.


Filmer jag har sätt denna veckan
Valkyrie tyckte jag inte var så bra så jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Så jag sätter betyg direkt

1 till 10 får den en 3.



Punisher 2 var så där den också, vist jag såg inte hela filmen. Det var mycket köttande och man såg lite väl mycket när han skadade människorna, det var lite äckligt på tanken på att detta hände redan i början av filmen vilket blev så en chock. Jag har inte sätt 1 kanske borde ha gjort det först och enligt Ivan så var 1 mycket bättre. Det har byt ut skådespelare och även lite av händelsen hur hans familj dog. Så eftersom jag inte har sätt hela så ska jag inte betyg sätta den.



Role model tyckte jag var väldigt bra, rolig. Handlar om två killar så gör ett misstag och får då ta hand om barn som har det lite svårt och så får man se deras process hur dem blir bra vänner. Denna rekommenderar jag verkligen. Jag tyckte att den var rolig i alla fall.

1 av 10 så der jag den en 8



Twiligt tyckte jag var väldigt bra, kanske inte så skit bra som vissa har sagt. Den var väldigt annorlunda jämfört med vampyr filmer man är van att se. Den var lite mer romantisk. Ser fram emot 2 redan. Blir lika bra. 2 av mina kompisar har redan läst alla 4 böcker väldigt duktigt av dem. Men jag förstår vad folk menar med filmen, att den är bra.

1 av 10 så ger jag den 9 ½.

  



Peace, Love, Respect


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0