-4.0

Hej på er! Igår var det fullt upp med tvätta och storstäda, orkade inte blogga. Senare på kvällen var jag och besökte Salam och träffade hennes gulliga lilla pojke :). 
 
Är hemma hos Vesna just nu och solar och dricka kaffe :). Ikväll ska jag göra citronkycklinggryta till mig och Ivan, det var längesen ;). Det var Ivos val att äta citronkyckling, hans favorit hihi. 
 
Förra veckan var jag och gjorde synundersökning, blev verkligen chockad hur jävla dålig syn jag har fått :(. 2009 hade jag -3.37 vänster öga och nu -4.0. Man är så klart orolig hur dåligt det kommer bli om några år. Höger hade jag -2 något 2009 och nu -3, hann bara se pappret snabbt. Planerar starkt att göra lasterbehandling när jag fyller 27. 
 
Glasögonorm haha

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0