Hej då Desperate housewives

Jag och Ivan har precis sett det SISTA avsnittet av Desperate housewives säsong 8. Kan inte fatta att det är slut, helt slut :(. Vi skulle egentligen se sista avsnittet för ett tag sen men Ivan höll på skjuta fram det hela tiden hahah svårt att släppa taget tydligen hahha :P. Under hela avsnittet satt jag och hade gåshud, ville inte att det skulle vara slut man har ju ändå följt serien sen mars 2005. Jag fick tårar där mot slutet, Ivan oxå även om han inte vill erkänna det hahah. Man blev ledsen när dem visada att alla flyttade från Wisteria Lane, vart dem befinner sig i "livet nu" och så klart när Susan åker en sista runda och man ser alla som har dött.
 
Men jag måste säga att det var ett bra slut och bra sista avsnitt :)
 
Här började det
 
Och här slutade det

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0