Tattoo

Ju mer tiden går desto mer sugen blir jag att skaffa mig en tatuering, nästan alla har en iallafall eller felar. Något som hindrar mig är smärtan, lite rädd för hur ont det kommer att göra :P. Jag vill inte bara göra vad som utan något som verkligen betyder mycket för mig. Det är två namn som jag vill ska bilda ett hjärta, av deras namn så ska det bli ett hjärta :). Palcering blir nog där vid axeln på höger sidan. Har redan planerat allt nu gäller det bara att jag stoppar undan
min rädsla och fixar en tatuering hehe.

placering som jag vill ha min tatuering

Kommentarer
Postat av: Linda

bra placering med, tror inte du kommer ångra dig, du verkar ha funderat mycket. Om det gör ont eller inte beror tydligen rätt mycket var man gör det. Min bror gjorde en på armen, och det gjorde bara ont 10 minuter, den övriga halvtimmen kände han ingen smärta alls =)

2011-10-19 @ 20:21:20
URL: http://lillyz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0