Tråkigt


All så ibland kan allt bara kännas så himlaaa tråkigt. Känns som om inget speciellt händer under dagarna. Jag känner mig mer som en programmerad robot, där det står i punktvis exakt vad jag ska göra idag. Vaknade idag halv 7, kände mig helt fackad i hjärnan var så himla trött. Känns inte normalt att gå upp vid den tiden, speciellt inte nu när det är så mörkt på morgonen. Sen så går man ut i den kylan och typ blåser iväg.
Och nu när man har blivit sjuk också, det motiverar människan väldigt mycket att resa sig upp från sängen. Min näsa rinner och är täppt och jag har värsta trycket i öronen, hör knappt, totalt stängda.
Plus så är det jätte mycket som händer i skolan just nu…. SNÄLLLLLLA, kan inte någon ta över mitt liv en liten stund iallafall, vill känna mig avslappnad för en gång skull, det var VÄLDIGT länge sen jag var avstressad.
Så vad händer idag? Min pojkväns syster lilla son fyller 5 år, ska sticka och köpa en present snart tänkte jag. Fick reda på att hans mamma har köpt akvarium med två guldfiskar så tänkte kanske köpa en fin fisk till honom. Leksaker har han FULLT av, han har allt i stort sätt.
Men så klart kommer jag inte kunna direkt ha skoj på födelsedagsfesten, kanske när jag äter min tårtbit kommer jag njuta en stund, men annars kommer jag tänka på skolan hela tiden och få dålig samveta att jag inte är hemma och läser.

Japp nu börjar Oprah, som handlar om man har förlorat en person och man hade kunnat få en chans till att träffa denna person en gång till ”one more day”. Vem hade det varit? Vad hade du sagt till denna person? Är det något du hade viljat ta tillbaka som du har gjort eller sagt till denna person?

Lite frågor att tänka på.
Jag vet vem jag hade viljat spendera "one more day" med..

Kommentarer
Postat av: bakir

de vakar över dig , över er båda ..

2008-11-19 @ 15:20:49
URL: http://bakir.blogg.se/
Postat av: Ivan

Naww gumman....Önskar jag kunde hjälpa dig med skolan..Angående vem jag hade velat träffa en gång till de vet du...I wish they where here now...Hoppas bara att en vacker dag man kan få träffa dom igen...Love U...

2008-11-21 @ 02:10:50
Postat av: meedo

hej

blev helt chockad när jag såg dit namn. vad rolig att du skriver hihiih.. gjorde mig glad. ska bli skoj att köpa jackan idag,, shit allså det snöar ute.. men vi ses snart.. pussar

2008-11-21 @ 12:00:29
URL: http://meedo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0