Min fredag (många bilder)

Hej på er! Igår hände det en massa skoj, började redan 11:30 och höll på till 01:30 haha. Idag blir  det en lugn dag :P. Skippar att skriva långt inlägg och kör med bilder och kort text ;)
 
Först blev det fika på Väla
 
Ekologisk blåbär muffin, fattar inte egentligen vad det ska innebära haha
 
Sen blev det vegetarisk inbakad pizza på ikea
 
Ivan beställde en familjepizza och vi tog hem den till min pappa. Åt en liten bit bara, orkade inte..Glömde ta bild på pizzan, lånade från Google. Det var halv tonfisk med championer och halv med kebab med pomfritt på
 
Där vid 17:45 var det bio dags för mig, Ivan och min storebror
 
Gott ;)
 
Biosalongen för oss själva :P
 
Efter bio så körde vi till Mc :P
 
När du ber om extra daim och får VERKLIGEN extra daim hahah 
 
Tillsist körde vi mot Hbg :). Brosan hänge så klart med oss :)
 
Gud vad man åt mycket igår hahahah

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0