Helg

Hej på er! Vi har en grå tisdag här i Landskrona :/ vill bara krypa ner i sängen. Ivan är hos kurator, så jag sitter utanför och väntar på honom. Där vid 2 ska vi dra till Väla, ovanligt hahah. Vi ska dit med Filip och Ivans mamma. Blir subway till lunch, vi har kuponger hahah, billigt är alltid bättre ;). Mer än så vet jag inte vad som händer idag. Längtar till fredag ;) för då blir det bio. Om jag är duktigt så slänger jag upp ett till inlägg idag :P
 
Grill hos min bror i helgen
 
Mina småttingar <3
 
Min lilla prinsessa :)
 
Jag och Savannah tar selfies hahah
 
Te time hahah
 
Alla barn med morfar
 
Almir och nallen
 
Allmänna bilder jag tog i helgen
 
tivoli i Hbg och Churros är ett måste då ;)
 
Bye bye hahah
 
Lite selfie fick det även bli :P

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0