Dolce

Jag och Ivan är hemma hos pappa just nu, men ska snart dra till Lödde, bilträff. Vi var och köpte en massa kaffekapslar till deras Dolce gusto kaffemaskin idag, så nu lär det räcker ett bra tag hahah. Det var typ 2 månader sen vi köpte Dolce gusto piccolo till pappa. Han blev riktigt glad. Han har tittat länge på en kapsel kaffemaskin. Vi köpte även en Dolce gusto piccolo till min bror och Miresa som inflyttningspresent, när det flyttade in i deras nya hus, detta var typ 8 mån sen.
 
Jag och Ivan köpte till min pappa och styvmamma. Dem tyckte om chai latte, trodde inte det skulle göra det först :P
 
Jah och Ivan köpte svart dolce gusto piccolo till min pappa för typ 2 månader sen
 
Vi köpte även Dolce gusto piccolo vit till min bror och Miresa som inflyttningspresent, detta var i september 2014

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0