Vi är här igen

Hejsan! Vi sitter här med Almir, som fortfarande är i Lund. Men idag ska han hem :). Väntar bara på läkare, för att få reda på resultatet av EEG(mössan), som han har haft ett helt dygn. Efter sjukhuset ska jag och Ivan till Nova Lund. Sen har Ivan lovad att han och Almir ska spela xbox tillsammans.
 
När vi körde mot Lund, inte ofta vi tar selfies haha
 
Jag och min älskling <3
 
Almir och Ivan...Han blev sååå glad när han såg Ivan både igår och idag. Spelar spel för fullt :)
 
 
Vi köpte pizza till dem..Trodde att dem kanske hade tröttnat på tonfisk pizza, men det hade dem inte, tydligen god pizza.
 
Behövde tillsist inte ens säga vilken pizza jag ville ha, inte konstigt, varit där 3 dagar i rad haha
 
Spelade lite fotbollsbord, eller vad fan det heter haha

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0