Selfie

Hello! Jag och Ivan ska börja jobba nu hihi :P. Koppla bort hans gamla dator, skärm och tangentbord och sätta dit hans nya dator, skärm och tangentbord..Man kommer bli omringad av kablar :/.
 
Igår var det mest en lugn dag. Vi var en runda på Väla. Tog kaffe/alkoholfri mojito och jag köpte 2 nya scarf :). Blev även hemmagjorda piroger. Dem blev riktigt goda, åt 2 st haha. Mat man gör själv är fortfarande bäst ;). Ska lägga upp recept när jag hinner
 
Alkoholfri mojito ;) smakar så gott och fräscht
 
60 kr innan 200 kr..dem är allt mellan 170-180 cm långa
 
Lite action på Koppargården som vanligt :/
 
Piroger till kvällsmat gott gott 
 
Tog lite selfie medan jag väntade på pirogerna haha
 
Vi tittade på filmen I robot 
 
Ivans nya leksaker

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0