Mina presenter

Jag sa/skrev för typ 2 veckor sen att jag skulle lägga upp bilder på mina födelsedagspresent, men blev aldrig av, som vanligt hahah..Men här kommer dem nu :)
 
Från min älskling <3
 
Så jävla fin
 
Snygg eller hur ;)
 
Till mina ringar 
 
Från pappa och min lillebror
swarovski örhänge..så fina, använder varje dag :)
 
Från Ivans mamma
Alltså jag är helt kär i dessa stövlar haha
 
Från Filip :) gulligt
 
och detta fick jag av Miresa och min storebror <3
 
Älskar små detaljer på kläder
 
Blusen och koftan går så jävla snyggt ihop :)
 
Och min favorit parfym :)
 
Tack sååååå jätte mycket för mina fina presenter Ivo, pappa, Almir, Filip, Slovena, Nero och Miresa <3<3<3<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0