Goodbye my lover goodbye my friend

Har precis läst klart Femtio nyanser av frihet ;( neeeej får inte vara slut. Jag undrar om E L James kommer att släppa ut en till :/ men samtidigt boken slutade på ett underbra och fint sätt, typ att man inte kan göra en uppföljare eller? Okej nu behöver jag tips på böcker som är lika bra som Femtio nyanser av Grey :)
 
Jag tyckte att bok 2 (femtio nyanser av mörker) och bok 3 (femtio nyanser av frihet) var bäst. 1:an (femtio nyanser av honom) var bra, fast lite seg och utdraget typ, blev bättre mot slutet. Det hände en massa saker hela tiden i 2:an och 3:an. När jag närmade mig allt mer slutet på 3:an, så var det inget annat än tårar och rysningar hihi. Men boken slutade perfekt :)
 
Neeeej sista sidan.



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0