Filmsöndag

Hej på er! Jag och min lillebror kör på en filmsöndag och det är alla filmer som Almir har tjatat länge, att han vill titta på :P. Vi sitter och äter lite gott oxå ;) det kan man väll göra även om det är söndag, fortfarande helg hahah. Ivo är i Hbg och shoppar lite, igen hahaha. Vi var på Väla igår. Jag stor städade idag, så därför följde jag inte med :).
 
Lite gott att äta till vår filmsöndag
 
Kolla vad min lillebror har gjort hahah. Jag frågade honom varför han har ritat på sin arm och då sa han, jag vill ha som Nermin hahaha. Storebror har tatuering och så klart vill lillebror oxå ha det hahah
 
Nermins tatuering
 
Det var inte långt ifrån hahahah
 
Filmer vi har tittat på, just nu tittar vi på The transformers

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0