Matkoma

hej på er! Fixar ihop lite varm mackor till mig och Ivo :). Blev en stor jävla lunch idag, så ingen "stor" kvällsmat för oss :P. Vi åt lunch där vid 2 och jag är fortfarande mätt, men för att undvika att bli hungrig där vid 22-23 tiden, så ska man nog ta något litet nu ;). Imorgon blir det iväg tidigt till Center syd :) så det blir hem tidigare idag. Vi ska ta en fika, se oss omkring och handla på Willys hahah. Längtarrrr till Willys öppna här i LA :D
 
Vi testade en ny gatukök idag, som Ivans kompis tipsade
 
Det var matkoma efter vår stora lunch idag hahah
 
Jag tog tunnbrödsrulle..gott fast potatismosen var riktigt starkt, för mig iallafall, dödade mig nästan haha
 
Filips var godast :)
 
Ivan tog pannbiff, helt okej
 
Ivans mamma tog tjock korv med mos

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0