3 nya

Har köpt 3 nya smaker från Tassimo, 2 av dem är limited edition och finns bara nu under höst och vinter. 
 
Detta är nog min favorit just nu. Kaffe och mjölkpulver i ett..Inte alltid man är sugen på cappuccino, latte macchiato m.m ibland vill man bara ha vanligt "bryggkaffe"(kapslar). Deras Orginal är allt för stark för mig, så deras nya café au lait är perfekt
 
Bryggkaffe och mjölkpulver i ett
 
Dessa 2 kommer bara finnas under höst och vinter. Finns bara att köpa på Elgiganten och inte i alla Elgigant :/
 
Cappuccino Amaretti är helt okej. Vet i fan vad jag ska säga angående smaken :P
 
Lite mer vaniljsmak hade inte skadat, men som tur så har jag min vanilj syrup som jag kan tillägga för att få mer smak av vanilj :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0