Onsdag-fredag och nytt

Hej på er! Ska snart köra till burger king och köpa whooper meal till mig och Ivo :). Han har mått dåligt idag, så jag ville köpa något gott till oss, för att få honom på lite bättre humör, bebo min <3. Fredag idag vilket betyder lördag imorgon vilket betyder Malmö haha. 
 
I onsdags var jag och Ivan och fikade på trädgårdenskonditori. Fick typ äntligen ut Ivan och fika haha
 
Efter fikat blev det mcflurry med choklad, banan och maräng. Mums så gott speciellt när dem inte snålar :/
 
Ivo köpte efterrätt till mig, så gott. Älskar tårta med banan :)
 
Igår var jag och Tijana en snabbis på center syd. Det var skoj :). Längesen jag och hon hittade på något.
 
Testade Mcdonald nya smoothie. Omg kalla om falsk reklam. Inte alls i närheten, som på bilen. Färgen var mer beige och inte alls rött på något sätt. Smakade väl okej. Måste testa mango och ananas nästa gång
 
Köpte mer smycke från ur&penn. Dem har ju 20 kr på alla sina smycke och då vill man ta chansen haha
 
Detta köpte jag idag
 
topp 130kr och shorts 100kr. Vet inte om jag ska behålla shortsen :/. Vad tycker ni?
 
Det var dags att köpa en nya dove summer glow :P. Den jag har hemma är över 3 år gammal haha

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0