Lördagsmys

Hej på er! Shit vad jag känner mig trött och seg :(. Somnade fan 05:00, omg det var längesen jag var uppe så länge :/. Om vädret hade varit bättre idag så hade man känt sig lite piggare, regn :S. Ja, vad fan ska man göra idag, sova hahah nä skojar :P. Jaja kommer inte på något mer att skriva om haha :P
 
Igår träffade jag mina fina tjejkompisar. Det var längesen vi sågs och var alla tillsammans :( så det var på tiden. Har saknat dem <3.
 
Vi var hemma hos Tanja.
Så mysigt, roligt och trevligt det var <3
 
Salams gulliga lilla son Adam :)
 
Blev vattenpipa som vanligt och ett måste haha. Tanja ville ha sina strumpor med i bilden haha
 
Där vid 9 var det hem till Vesna och titta på Eurovision, så besviken, ingen bra låt förutom Sveriges låt ägde. Om jag orkar så kommer jag skriva lite kort vad jag tyckte om årets Eurovision
 
Det blev mycket av det goda igår, så idag blir det bara nyttigheter haha. Man kan säga att det var cheat day igår haha 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0