Lördag

Hej på er! Från att ha sommar väder igår till att ha höst väder idag :/ REGN :(. 
 
Man ska aldrig skriva/säga att ens förkylning börjar bli bättre :/. Dagen efter blev jag förkyld på nytt typ :@. 
 
Igår var en skoj/mysig dag men gott och blandat :). Först grillade vi med familjen och sen där vid 7 tiden gick jag och söta senija till maddes och åt kvällsmat :). Vi tittade på dem 2 sista Vampire diaries avsnitt av säsong 5. Jag har redan sett dem avsnitt men senija hade inte. Egentligen skulle vi titta på filmen walk of shame men det slutade att vi körde till hbg halv 12 på natten haha, en liten runda med Izabella :).
 
Grillade med familjen igår
 
Mmm bakadpotatis :) med senija på maddes
 
Senija tog lite bilder när vi var påväg till Coop för att köpa snacks :). Ja jag blev ju jätte vacker på bilderna hahaha
 
Lördagsmys hemma hos mig :)
 
Vampire diaries :). HATAD sista avsnittet så jävla mycket...om den personen inte kommer tillbaka i säsong 6 så kommer jag inte titta längre på VD :@

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0