Facelift

Hejsan! Det närmar sig helg :D längtar, för då blir det Malmö :). Har saknat Savannah och Lana :(. En hel månad utan att se dem är allt för länge. 
 
Idag gick man upp tidigt för att tvätta :/. Det blev 5 jävla maskiner :S. Inte att man hade mycket, utan man måste dela upp, färgade, svart, ljusa kläder, handdukar (60) och finkläder som blusar. Sen har vi bara en jävla tvättmaskin i min byggnad :@. Nu behöver jag cappecicino och mat, har inte ätit något sen halv 8.
 
Glömde berätta att min lilla Audi är iväg och får sig en facelift haha. Stötfångaren som jag repade ska poleras och lackeras. Inte haft bil sen fredags. Jätte jobbigt, det tar längre tid att ta sig fram haha :P. Visst jag har Ivans bil, men då måste jag först ta mig hit för att sen ta bilen haha. Shit vad man har blivit lat :P
 
Lilla Audi får sig en facelift :P

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0