En skoj helg

Har haft en helt underbar helg i Malmö :). När jag kom hem igår, så kände jag mig lite nere, saknar Savannah och Lana :(. Även om dem ibland tröttar ut faster så kan jag ändå inte få nog av dem hehehe. Vet när Savannah ligger och sover, så sitter jag och längtar till hon ska vakna :) för att leka. Mina små hjärta <3. 
 
Titta så söt hon är :)
 
Att sitta stilla är inget för henne längre haha
 
Lite senare på dagen så blev det bowling. Min bror hade ingen aning att Miresa hade planerat i bowling och att vi alla skulle komma :)
 
Big bowl Malmö
 
Riktigt fint på Big bowl :)
 
Savannah tyckte det var riktigt skoj att bowla :). Hon sa till mig i söndags att hon vill bowla igen :)
 
Efter ett tag så orkade hon inte mer och då tog hon mobilen hahah
 
Måste bara lägga till att vårt lag vann mot Miresas lag hahaha, även om vi lätt Savannah och Miresas brorsson spela då och då :P
 
Lite snacka och annat gott :)
 
Det var gott med mojito ;)
 
Lite andra spel efter bowling
 
<3
 
Detta tyckte hon var riktigt roligt :)
 
På söndag var det mest en lugn dag :)
 
Var först och handlade mat till frukost :)
 
En stor frukost
 
Lana tyckte det var gott med mildost. Hon hade mildost i hela ansiktet och lite i håret oxå haha <3
 
Var ute med Savannah en stund :)
 
Turning torso
 
Öresundsbron
 
Till middag blev det oxfilé som min bror fixade ihop, mmm det var riktigt gott

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0