Urge to kill

Jag fattar inte poängen med att ha vårdcentral. Var i kö 1 h och 46 min och svaret jag fick, självmedicinera dig ://. Shit vad sur man blir. Fattar inte varför dem aldrig vill ta emot en, man kommer ju att betala. Om man typ överdriver för att dem ska ta emot en, så säger dem dra till akuten eller det finns bra tabletter på apoteket. Hon sa till mig: eftersom inte båda ögon är svullna så är det inget farligt typ wtf ska jag behöva bli blind för att ni ska ta emot mig. Jävla idioter hela högen
 
Väntade i 1 h och 46 min för att någon ska säga till mig, självmedicinera dig. Detta är anledningen till varför jag aldrig kontaktar vårdcentralen
 
Varför ha vårdcentral när man alltid får samma svar, självmedicinera dig det finns bra saker på apoteket

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0