The cheese killer

Hej på er! Finns inget tråkigare än att gå upp tidigt för att tvätta :/. Blev lite film mys med min lillebror, även om jag fick gå ner till tvättstugan varje 45 min :P. Vi tittade på Turbo :). Den är riktigt bra och rolig, Almir tyckte oxå om den :). Min favorit är White Shadow haha. Efter jag hade hämtat Filip så körde jag till öob. Man kan alltid hitta något intressant på öob haha. Nu är jag hos Ivo :) blir ut snart.
 
Min frukost :)
 
Film mys med min lillebror
 
Hade en mysig onsdagskväll igår med mina 2 fina kusiner :). Blev vin och lite gott till det ;) och mycket mycket skratt :D
 
Lite vuxen tid ;). Jag lovar nappen var inte mig haha
 
Merima the cheese killer hahah
 
Fick en liten present av Keli :). Min favorit röd vin 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0