Ramla inte ramla inte

Det var skoj att åka inlines idag med Senija. Shit vad svårt det var i början eller ja, det var vingligt hela tiden haha. Det var typ 15 år sen jag sist åkte inlines såååå inte konstigt att jag höll på ramla ett par gånger haha. När det kom någon form av väghinder så slängde jag mig direkt på gräset hahah. Folk som körde förbi, skrattade nog åt oss haha :P
 
Det var skoj att åka inlines idag, men svårt att hålla balansen haha. Sen hjälpte det inte att dem var storlek 40 och jag har 37 haha
 
Igår så gick vi på en powerwalk :). Vi har varit duktiga dessa senaste dagarna :). Nu på söndag, om vädret är okej, så blir det ut och cykla ;)
 
Fredagsmat
 
Lite fredagsgott, inte för att jag kommer äta det haha

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0