Ikea shopping

Hej på er! Ligger i soffan och känner mig typ sjuk, eller så är det allergi, kanske pollen :(. Mina ögon svider, nyser hela tiden och det gör ont oxå, min näsa är helt täppt och allt detta kom idag. Låter det som allergi eller? Ska nog lägga mig tidigare ikväll :P
 
Handlade lite smått på Ikea idag 
 
Min egna kaffekopp ;)
 
Körde till Väla innan idag, behövde lämna lite saker. Påvägen dit var vädret okej men när jag skulle hemåt OMG vilken dimma det blev :/. Kunde inte se ett skit. Lite skrämmande, speciellt då jag var själv i bilen :(
 
Körde typ 80-90 på motorvägen och 70 på 90 väg haha. Alltid när det är dåligt väder så sänker Medina direkt farten haha
 
Blev tacos till kvällsmat ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0