Hit och dit

Hej på er! Blev mycket hit och dit idag :/. Jag hann ta det lugnt i början iallafall :P. 
 
Där vid halv 1 började all stress
 
1) Promenerade till Ivan, eftersom Audin var där. 2) Hämtade Filip från skolan
3) körde Ivans mamma till Netto
4) Byte en bok till Savannah
5) Lämnade av dem hemma
6) Handlade på city gross
7) Handlade på Öob
8) köpte burek till mig och Ivan
9) Tankade
10) 45 min paus
11) Körde Filip till tennis
12) körde hem för att ge min lillebror en present 13) Gick förbi min kusin, hennes dotter hade kalas.
 
Och nu ska jag och min älskling äntligen chilla framför Vampire diaries :). Imorgon väntar Malmö jippi :D
 
Tittade på Frozen med min lillebror idag, typ precis när jag gick upp :). Han tyckte jätte mycket om den, var helt inne i filmen hihi
 
Min söta lillebror
 
Köpte en barbidocka till Laila i födelsedag :)
 
Merima och Laila
 
Söt liten tårta 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0