Lördag

hej på er! Då har man ätit lite tacos och ska nu titta på en gammal film med Jackie Chan och Owen Wilson, Shanghai noon. Så hur har er lördag varit? Min har varit helt okej :), jag och Ivan var (hemligt) hahaha det får ni inte veta riktigt än :P. Imorgon blir det Malmö :) ooo vad jag längtar efter mina sötnosar <3. Nä nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och titta på filmen :P
 
Testade Frapino coffee första gången idag med caramel smak, gott :)
 
Kvällssnack ;)
 
Vår kvällsmat :). Blev väldigt gott, stolt ;)
 
Kvällens film
 
Köpte denna fina jordgubbsskålen igår från ÖoB, 13 kr. Så fina och roliga saker man kan hitta på öob ;)
 
Vi tittade på denna filmen igår, näää trodde den skulle vara bättre :/

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0