Grattis på födelsedagen

Igår så fyllde Ivans mamma år, ett STORT grattis till henne :). Vi hittade på lite gott och blandat, både igår och idag. 
 
Grattis på födelsedagen Slovena :)
 
Först blev det fika på EH, bara hon och jag ;)
 
Sen på kvällen gjorde jag en god middag till oss 3. Egentligen tänkte vi äta ute på en resturang, men eftersom alla fina ställe var stängda, så fick det bli en mysig middag hemma ;). Allting blev väldigt gott
 
Citronkycklingryta
 
Min favorit sallad :)
 
Idag åt vi på Danny's corner
 
Jag åt ryggbiff planka
 
Min sallad ;)
 
Ivan åt panerad schnitzel 
 
Och Ivans mamma tog panerad fläskkotlett
 
Igår åt vi även glass nere vid stranden och idag blev det fika här hemma med bla tårta ;).

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0