Bra start på dagen

Har haft en bra morgon/förmiddag, me time typ :P. Gick upp 9, fixade till mig och körde till Center syd där vid 10. Fan vad skönt det är att ha körkort och bil :). Bara kunna ta bilen och drar dit man själv vill och när man vill, utan att behöva fråga något eller titta upp buss/tåg tider :P
 
Och detta fick jag med mig hem :)
 
Köpte äntligen ett par nya sommarskor
 
Hur dem är på
 
Bara synd att att skobutiker här i Sverige inte har 1/2 i sina storlekars. 37 1/2 är min storlek och dem hade suttit perfekt då.
 
Fick med mig lite rea saker oxå :)
 
20 kr
 
20kr
 
30 kr
 
50 kr
 
Testade första gången smoothie mango och ananas, riktigt god :).
 
Testade även första gången Frapino jordgubb och vit choklad, helt okej
 
Hemmagjord langos till lunch ;) gott

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0