Tisdag

Hello! Sitter och ångrar mig lite, att jag lovade Ivan, att vi ska titta på Silent hill 2 ikväll haha. Verkar vara riktigt äcklig :(. Tur att jag ska sova över hos Ivo ikväll, för annars hade jag absolut inte tittar på filmen hahah. Jag är verkligen en mes när det kommer till skräck filmer :P. Varför vill man typ plåga sig själv egentligen hihihi. Det var skönt att promenera i det fina vädret, innan idag med Tijana :). Fast okej, jag fick ta av och ta på min jacka ett par gånger haha :P
 
Lite bilder från min och Tijanas runda ;)
 
Väldigt gott :). Gillar texten, take fruit not pills haha
 
Brydde sig verkligen inte att jag fotade och kom nära :)
 
Lilla hästen :)
 
En seg och sliten Medina :P
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0