Strandhäng (bildbomb)

hej på er! Ännu en varm och solig dag här i Landskrona :). Vi har haft sol varje dag, i snart en vecka. Har fått färg, vilket jag är mest glad över :P. 
 
Bildbomb
Strandhäng igår och idag och annat
 
Igår tog jag årets första dopp i havet. Kallt som fan var det i början, men sen var det riktigt skönt att simma och bada :). Ska iväg och bada idag igen med Senija :)
 
Idag åkte jag tidigt ner till stranden och bara tog det lugnt, solade. Fuck!!! vilka jävla jobbiga insekter/flugor det finns detta året nere vid havet :/// Riktigt attackerar människan, går inte att sola ifred :/. 
 
Frukost på stranden :P
 
Solade igår på Vesnas trädäck, typ i 2 h :P
 
Blev även en liten fika med Vesna
 
Pizza till kvällsmat blev det igår, gott ;)
 
Just nu äter jag lite lunch och tittar på tv

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0