Smoothie

Eftersom jag älskar McDonalds smoothie ananas och mango, så ville jag testa göra min egna :). Blev inte direkt som Mc, så klart haha.
 
Kommer testa mig fram lite till, men här kommer receptet jag använde mig av idag.
 
recept till Mango och Ananas
 
Vad du behöver
 
ca 7 st ananas bitar
ca 6 st mango bitar
1 1/2 dl apelsinjuice
Ca 5 st isbitar (mina isbitar hade inte fryst helt, så fick bli bara 3)
 
Blev helt okej :)
 
Jag använde mig av stavmixer för att mixa allt. Skulle nog ha mixat mer, eftersom det fanns små  klumpar kvar av frukten och isbitarna :P. Vet inte om jag ska ta en juice med mango smak istället nästa gång :/. Till denna smoothie ska man nog inte använda stavmixer :P. Men kommer uppdatera när jag testar igen ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0