Lidl shopping

Igår köpte jag FÖRSTA gången kläder från Lidl hihi. Dem har börjat få in helt okej kläder, både för kvinnor, män och barn. Man kan även hitta bra saker till hemmet. En liten nackdel när det kommer till kläder för tjejer/kvinnor är, finns inte storlek 34/xs som jag behöver, fast klänningen jag köpte passade bra (lite lite stor) även om det var 36.
 
Gjorde lite Lidl shopping igår, första gången :P. Lämnade tillbaka toppen, var för stor och helt genomskinlig
 
Tyckte om klänningen :)
 
Materialet/tyget är precis likadan som min svarta klänning som jag köpte från H&M för 200 kr och denna gick på 90 kr. Ser verkligen ut som en Gina, H&M klänning. 
 
Riktigt snyggt där bak :)
 
Tog snabbt en bild, hur klänningen ser ut på.
 
Hittade även en fin t-shirt till Ivan :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0