Fredag outfit

Hej på er! Äntligen har vi sommar väder här i Landskrona :). Ska sola sen när jag har lämnat av min pappa, styvmamma och lillebror vid öob. Dem ska åka ner till Bosnien idag och bussen stannar utanför öob. Kommer kännas tomt, speciellt då alla 3 åker ner. 
 
Dagens outfit
Hade på mig byxor idag när jag gick ut, men var tvungen att byta om när jag kom hem haha. Enligt min bil så är det över 30 grader idag medan mobilen säger 22 :/ mmm 30 tror jag ändå inte :P
 
Vad jag hade på mig innan idag
 
Fast fick byta om till shorts, eftersom det blev för varmt i svarta byxor :P
 
Big hair dont care och nej jag är inte så brun hahah
 
Var och fikade innan med Ivans mamma
 
Frapino coffee vit mocka, gott gott ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0