Fredag lördag

Hej på er! Shit vad jag är seg :/. Jävla redbull, har inte alls hjälpt :S känner mig bara tröttare efter jag drack redbull. Mmm ska kanska testa kaffe istället. Haft mysig fredag och lördag med gott och blandat, både shoppat, solat, fiskat nallar och varit på konsert ;). 
 
Eftersom jag är trött och orkar egentligen inte skriva, så kör jag bilder och kortfattat text
 
Min fredag började med att dra till stranden och sola, vilket jag gjorde i torsdags oxå med min kusin och hennes barn.
 
Sen blev det Väla med Vesna. Fikade och shoppade. Köpte bara ett bar byxor, om man nu kan kalla det shopping :P
 
Där vid 00:00 träffade jag en gammal vän som jag inte har sett på väldigt länge. Vi tittade på Alcazar uppträda :). Inte stor fan direkt men ville mest dit för att träffa henne :)
 
Där vid 01:30 hämtade Ivan upp mig. Köpte nattmat till mig :P
 
Igår så träffade jag Senija och Salam senare på kvällen. Det var som sagt Landskronafesten i fredags och lördags. Tivolit fanns på plats och Medina var ute efter att spela lite och äta skräpmat haha
 
Fy dessa langos var riktigt fettiga, började må illa efter bara några tuggor :/. Min mage är inte van vid så fettig mat längre. Sen är priserna löjliga oxå, 70 kr för denna :/. Ivans mamma gör godare :)
 
Det jag såg mest framemot, Churros hahah. Konstigt nog köpte jag inte sockervadd denna gången hahah. Ska testa göra mina egna Churros idag, om jag orkar haha
 
Vann bara dessa nallar detta året. Var riktigt svårt :/ fuskar är vad dem gör. Fiskade upp nallen till Ivan och sköldpaddan ska jag ge till Savannah så klart <3. Dem hade tråkiga gosedjur denna gången oxå :/
 
Där vid 22:00 så uppträdde Ken ring. Han sjöng inte min låt, besviken :@. Mina vänner och släkt vet nog vilken jag tänker på

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0