Lördag-onsdag

Har varit lite off här på bloggen, ibland orkar man bara inte. Det har inte hänt så mycket sen lördags. Varit 4-5 lugna dagar med nära och kära. Här kommer bilder på vad jag har gjort från lördag till halv dagen idag :)
 
Lördag
Jag och Vesna var på Väla en stund. Hittade ingenting på rea som vanligt.
 
Måndag
I måndags åkte jag och familjen till Malmö och hälsade på min bror. Jag körde Ivans bil igen till Malmö haha :P. Det var jätte trevligt som alltid ;) Min bror gjorde god mat, vi tittade på film och så blev det mycket lek :)
 
Världens sötaste flicka <3.
Fick inte gå långt ifrån henne haha. Hon ville leka och leka med mig hela tiden :). Att se henne skratta och va glad så var det okej för mig även om jag satt på golvet i hörnan och fick både ont i rumpan och ryggen haha 
 
Lana var oxå lekfull :)
 
Finns inget bättre än när min bror lagar mat :). Ryggbiff och hemmagjord bearnaisesås, OMG restaurangmat 
 
Tisdag
I tisdags firade Ivan och hans familj deras jul :), blev en massa mattttt :)
 
Köpte en liten julklapp till Ivans mamma
 
Onsdag/idag
Min lunch blev

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0