Blandat

Hej på er! Äter pita med spenat mums mums. Mina absolut favorit pitor är med spenat och pumpa ;). Jag och Ivans mamma var hemma hos Vesna och fikad en stund. Sitter och försöker motivera mig själv att gå ut en runda, men det är så kallt :( och så snöar det oxå. Direkt när jag börjar hoppa över dagar så kommer jag tillsist sluta helt, jag känner mig själv haha :P
 
Fika hos Vesna
 
Mmm spenat pita :)
 
Kallllt
 
Hade jätte trevligt igår på Tijanas examenfest :).
 
Buketten jag och Ivan köpte till Tijana
 
Finns inget bättre än när man drar till Balkan fest/firande, finns alltid så mycket god mat haha
 
4 olika tårtor hihi :). Första tårtan var dödligt god
 
Nä jag åt inte upp allt hahah

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0