Svinet vinner Paradise hotel

Jätte skoj att man har lagt så mycket tid på paradise hotel för att se den äckligaste människan vinna PH och pengarna. Han var den falskaste av dem alla.


Aina litade verkligen på Jeppe, det kunde man se på hennes min när han slängde kulan. Jag tyckte så synd om henne, hon ville se det bästa hos alla, till och med i Jeppe som har varit ett svin sen dag 1. Hon lämnar Paradise hotel med bara en dum titel som PH vinnare. Lite kände jag på mig att han skulle slänga kulan men inte vid 200 000 kr. Det han sa i slutet var ju bara hemskt: Aina du är inte värd dessa pengar. Han är verkligen en äcklig människa, kan inte fatta att Paow var tillsammans med honom efter programmet 


Något jag läste i Aftonbladet som var väldigt intressant och som jag tror ligger något i det

Under de sista avsnitten av serien tillföll det Jesper Johansson en rad fördelar. Nu misstänker han att det var produktionen som helt enkelt lotsat honom vidare mot vinsten.

– Ja, jag tror att produktionen styrde det väldigt mycket, givetvis. Och det här var ju en nysatsning, "Paradise hotel" har inte funnits i Sverige på flera år.
Hur menar du då?
– I slutändan är det ju reklamen som betalar prispengarna, ja, reklamen betalar ju allt. Så jag tänkte mycket på vad produktionen kunde tänkas vilja ha. Och det som säljer är ju intriger, svek, sex och tjafs. Allt det försökte jag ge dem, och jag tycker att jag lyckades ganska bra.

TV3 vill inte uttala något som rör produktionen av programmet eller om huruvida Jesper Johansson fått fördelar under programmets gång.


Jeppe gav precis det typ programmet ville ha. Att titta på alla gamla avsnitt hjälpte honom tydligen


Husets svin vann Paradise hotel och 200 000 kr

 

Aina vann oxå men bara en dum titel som paradise hotel vinnare

 
Jag och Ivan hejade på Anja och Samir
 
Shit vilket svin alltså och kan Jesper Fröidh vara mer glad eller :///
 
Detta har lärt oss något, de som spelar fult spel, är falsk och ljuger är den som vinner. Att vara ärlig och snäll tar dig inte långt.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0