Min vecka

Hej på er! Shit det var 1 vecka sen :S. Har bara inte haft ork och tid. Men bilder har jag tagit även om jag inte har bloggat. Här kommer lite bilder på vad jag har haft för mig dessa dagar
 
I torsdag 20/2 var jag i Malmö. Har alltid skoj när jag är i Malmö, därför går tiden alltid snabbt. När jag känner mig nere så är Savannah och Lana bästa hjälpmedel för att få mig på gott humör igen <3
 
Mina änglar
 
Lilla Lana i sin vagn medan vi väntade på att storasyster Savannah skulle sluta dagis :)
 
Det bästa barn vet,vattenpöl 
 
Fredag 21/2 fikade jag med Meri och hennes gulliga son Edvin :).
 
I lördags 22/2 var det födelsedagsfest hemma hos min kusin Kelima som fyllde år
 
Mmm gott gott ;) Merimas specialare haha
 
Lite bilder från kelimas fest
 
I söndags 23/2 var vi i Väla. Ivan letade efter ny tv till sig som vi ska ha i vår lägenhet sen ;). Blev fika på Ikea. 
 
I tisdags 25/2 så hade vi årets första assistansmöte. Finns inget bättre än när det bjuds på fika :P
 
Onsdags 26/2 så var jag först och fikade med Filip och sen blev det shopping med Senija på Väla ;)
 
Filip bjöd ut mig på fika :)
 
Testade första gången frozen yogurt på Väla, gott ;)  
 
Mums det var längesen
 
Sen har jag inte fotat något mer haha :P

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0