Malmö nu

Hej på er! Är hemma hos min storebror i Malmö :). Sitter och pratar med Miresa om allt möjligt. Almir och Nermin är ute och hittar på lite skoj. Det kommer bli god mat sen när Nermin kommer tillbaka, ryggbiff mums ;). Efter maten så ska vi alla till busfabriken :) kommer bli roligt. Der blir första gången jag drar dit med min storebror, Miresa och flickorna. Jag ska som sagt sova här ikväll, min lillebror ska kanske oxå göra det. Tydligen är han lite förkyld, om det blir värre så kommer Nermin köra hem honom då.
 
Blir alltid att jag släppar med mig en massa saker haha :P plus så har jag min lillebrora väska och en madrass, tur att jag fick låna Ivans bil hahah
 
Savannah ligger fortfarande och sover men Lana är pigg och glad hihi

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0