Du är viktig

Igår så blev det lite shopping :). Sist jag köpte något plagg till mig själv var typ 3 dagar innan nyår :/ och det var bara en kjol. Inte ofta jag lägger pengar på mig själ, köper heller saker till mina nära och kära. Mest blir det till Ivan och fasters änglar <3. Men det är viktigt att unna sig själv saker då och då, glöm inte att ni är lika viktiga :).
 
Detta fick jag med mig hem igår
 
 
Har likadan i svart som jag älskar ;D. Men jag är lite osäker om jag ska behålla denna :/. Färgen passar inte riktigt in men de kläder(färger) jag har hemma. Får tänka på saken tills imorgon
 
Snygg eller vad säger ni ;)
 
Har aldrig använt Eye remover så det var dags :P
 
Var ute och promenerade innan :)
 
Gick förbi min gamla skola. Gud vad jag saknat denna tiden :(. Här träffade jag mina underbara kompisar som jag ännu umgås idag. Visst vissa mer än andra.
 
Nu sitter jag och bara njuter och lyssnar på musik :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0