Alla hjärtans dag

Hej på er! Blev inte att jag bloggade igår så jag får säga glad alla hjärtans dag idag istället haha :P. Hoppas ni hade det mysigt med nära och kära. Egentligen ska man visa kärlek varje dag till dem man älskar och inte bara 1 gång om året. Alla hjärtans dag känns mer som en fördel för alla butiker, får extra pengar. Jag tycker det är så överdrivet när folk köper en massa dyra presenter på alla hjärtans dag, det är väl inte det dagen handlar om eller har jag fel? Sen är det så onödigt när folk köper många rosor, visst gulligt men dem kommer ruttnat inom 2-3 dagar :/
 
Iallafall jag och Ivo tog det mest lugnt ;). Vi beställde mat från Danny's corner och sen tittade vi på film hemma hos mig :).
 
Detta köpte Ivo till mig <3. Fick även en hjärtask av Filip hihi så snäll.
 
Mmmm det var riktigt gott men jag blev sur att vi var tvugna att köra tillbaka eftersom min ryggbiff var blodigt och jag sa väl stekt :@
 
Omg dessa var dödligt goda hehe
 
Var och fikade idag med Vesna :). Det var mysigt, blev även lite shopping ;). 
 
Fikade även med Senija och Salam idag ;). Har inte träffat dem på flera månader :(. Men det var jätte skoj och trevligt som alltid. Har saknat dem så otroligt mycket <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0