2 mysiga dagar

Allt fint med er? Här är det bara fint fint :). Vi är hemma hos Ivans syster. Min lillebror följde oxå med :). Han och Filip spelar spel just nu i Filips rum. Dem leker alltid fint tillsammans. Almir tycker om att vara med Filip, även att umgås med Ivan :). Han säger alltid till Ivan: Du är min kompis, så gulligt.
 
I tisdags var jag och Filip och fikade på EH. Första gången jag och han går ut själva och hittar på något. Tyckte det var gulligt när han sa till sin mormor: Jag vill inte äta mycket eftersom jag vill orka sen när jag och Medina ska fika :)
 
Mmm allt var gott :)
 
Både jag och Ivan hade tandläkare igår
 
Perfekta tänder och inga hål, så jag berömde mig själv med socker haha
 
Jag och Ivan köpte en ny Skylander till Filip, när vi körde förbi Elgiganten igår efter vi var Lund. Tror han har typ 100 st haha
 
Jag och Filip åt frukost tillsammans idag :)
 
Jag, Ivan, hans mamma och Filip åt buffé på Basilika idag. Jag ville bjuda dem på buffé :)
 
Min lillebror var sugen på Mc istället, så innan vi åkte hem till Filip så köpte jag Happy meal till honom :)
 
Imorgon on väntar ännu en mysig dag, ska till Malmö och umgås med fasters änglar <3. Kommer köra redan kl 9

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0