Rolig helg

En rolig helg väntar mig, först blir det Malmö och träffa mina små små änglar, längtar att ge dem deras julklappar, och på söndag kommer Mike och Biljo på besök från USA :). Detta blir första första gången vi firar jul och nyår tillsammans. Dem kommer för det mesta på våren. Tror biljetterna är lite billigare då, maj april.
 
Snart blir det sjukgymnast för Ivo :). Han vad jätte jätte duktig i måndags. Var först hos tandläkaren på morgonen och tog ut sin visdomstand och sen vid 1 tiden stack han och tränade även om hela munnen var bedövad och han var mega trött.. Stolt till MAX
 
På fredag ska jag äntligen träffa mina små änglar <3
 
vi FaceTimar ofta, även om det inte varar länge hahah..Lana blir inte glad när mobilen är riktad mot Savannah och tvärtom :P hahah

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0