Julklappar till mina änglar

Då är alla julklappar till mina små sötnosar inhandlade :). Finns inget bättre än att börja i tid och inte behöva stressa och springa i sista minuten :P..Detta året blev det en masssa julklappar till dem :) och inte bara från mig, utan något från alla i familjen.
 
Inpackade av proffsen Medina hahah. Vissa var svåra hahah. Det ska vara 3 paket till, men orkade inte fota om igen :P
 
Till Savannah 
 
Från mig och Ivo
 
Från Ivans mamma
 
Från mig
 
Från Ivan
 
Från mig
 
Från mig
 
Från mig
 
Till Lana 
 
Från Vesna 
 
Från mig och Ivan 
 
Från mig och Ivan
 
Från mig
 
Från Ivan
 
Från mig
 
Från mig
 
Till Savannah och Lana
 
Från mig
 
Från Ivan
 
Från Ivan :)
 
Mycket papper gick åt att packa in björnen hahah...ser lite ut som ett lik nu hahah

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0