Malmö nu

Hello! Jag och min lillebror håller på och packa ner våra saker eftersom kl 11 börjar vi köra mot Malmö :). Vi ska som sagt sova över hos vår storebror. Kommer bli extra mycket lek med Savannah och Lana, 1 1/2 dag extra :D. Kommer sakna min Ivo Pivo :(. Vi är så vana att vara varje dag med varandra ;).
 
Har nästan alltid tur med vädret när jag ska till Malmö :)
 
Blir Ivans bil till Malmö som alltid haha :P. Det är mycket skönare att köra den när det är längre sträcka. Tack baby för att du alltid lånar ut den till mig puss
 
Min frukost :P
 
Sommar topp :)
 
En liten present både till Lana, Savannah och Almir. Min lillebror fick sitt påskägg igår, så jag hann inte fota den, försvann snabbt haha

Kommentarer
Postat av: sarah

hej det var länga sen allt ba ??

2014-04-16 @ 23:07:49
URL: http://klarahs.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0