Lördag och tisdag shopping

Det blev lite shopping både i lördags och i tisdags på Väla :). Lite får man ju unna sig själv när pengarna kommer :P. Fast okej, folk omkring mig vet att jag tycker mer om att lägga pengar på fika än plagg hahah. Att hitta på saker med nära och kära är ju det du kommer komma ihåg, plagg tröttnar du nog inom 1 månad ;)
 
I lördags var jag och shoppade med Vesna på Väla och detta fick jag med mig. (Tröjan lämnade jag tillbaka). Köpte 2 kepsar till Ivan :).
 
Fick med mig en Tassimo kaffebryggare 
 
Favorit smaken
 
Köpte även cappuccino smaken, väldigt god oxå
 
Blev så klart att vi fikade :P ett måste haha
 
Åt pizza på Ikea ;)
 
Blev mys och shopping med min kusin Merima i tisdags :)
 
Åt frukost första gången på Ikea :)
 
Merima 9-halv 10 på morgonen haha
 
2-3 timmar efter frukost så blev det fika/brunch :P
 
Och detta fick jag med mig i tisdags. Köpte Gevalia orginal kapslar till Ivans mamma, hon är inte så mycket för kaffe med grädde/mjölk. Blev 2 kepsar till till Ivan haha
 
Snygga örhänge ;) kostade mig bara 20 kr NICE
 
haha :P

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0